می خوای 2 برابر بیشتر بفروشی ؟
راهش = تبلیغات هدفمنده ....
یعنی جای تبلیغ عمومی ، فقط به مشتریان هدف تبلیغ بزنی..
تبلیغات هدفمند
یعنی تبلیغ رو به افرادی بفرستی که مشتری محصولات شما هستند
مثلا اگر مانتو فروش هستید تبلیغ رو به خانوها بدید نه آقایون
یا اگر مشتریهات معلم ها هستند یا مهندسین یا پزشکان یا املاکیها یا مکانیک ها، تبلیغ رو به همون دسته افراد بفرستید
ما شماره موبایلشون رو داریم و دقیقا تبلیغتون رو به افراد هدف میرسونیم. دیگه نیاز نیست تبلیغات بی هدف بزنید و پولتون رو هدر بدید
یعنی جای اینکه انواع تبلیغات رو با هزینه های سنگین برای عموم ملت بزنید، با یک تبلیغات هدفمند دقیقا مشتریان خودتون رو هدف میگیرید و جای اینکه 5 سال طول بکشه تا مشتری شما رو بشناسه و ازتون خرید کنه ،در 5 ماه شما رو میشناسه و خرید میکنه
مشتریان شما از چه دسته و صنفی هستند؟
بقیش با ما…
صوت1 : معرفی تبلیغات هدفمند
صوت 2 : مزایای رقابتی و کاربرد تبلیغات هدفمند
صوت 3 : روش اجرای تبلیغات هدفمند (100% تضمینی)
اصول ما ساده است :
میخواهیم فروش شما را بیشتر کنیم پس روشهای را خواهیم رفت تا به افزایش فروش شما کمک کند
کسب و کار هر کس، حکم شریک تجاری یا بچش رو داره.و از طرفی هم شخصیت خیلی از افراد با شغلشون شناخته میشه. حالا این شما هستید که میتونید کاری کنید که ظرف 5 ماه شناخته بشید یا 5سال طول بکشه تا مشتری شما رو بشناسه. اینکه این بچه رو سریعتر رشد بدید یا رشدش براتون مهم نباشه
حقیقت اینه که دنیای کسب و کار مثل رودخونه هست که با سرعت زیادی در حال تغییر هست. اگر شما بیشتر از سرعت رود شنا نکنید، آب شما رو با خودش میبره.اگر شما الان تبلیغ نکنید، رقبای شما تبلیغ میکنن و مشتریان ممکنه اصلا سمت شما نیان…پس هر لحظه دیر هست و در تبلیغات حتی لحظه ها هم مهم هست که نباید از دست داد…
اینها حکم ابزار رو داره نه راهکار یا بعبارتی اینها دارو هست نه درمان. مثل اینکه دارو هست اما چیزی که باعث درمان میشه ، نسخه پزشک هست. پزشک مشکل شما رو میبینه و بسته به شما نسخه ارائه میده. بسیاری از مشتریان ما افرادی هستند که قبلا از داروهای مختلف (پیامک ، واتساپ، ایتا و …) استفاده کردن و جواب نگرفتن که میتونه دلایل مختلف داشته باشه. اما ما بررسی میکنیم و 0 تا 100 کنار شما هستیم
قبلا تبلیغ زدید اما تبلیغ هدفمند نزدید. اگر فرضا تبلیغ مانتو ر وبرای آقایون بفرستید ، آیا انتظار فروش خوب دارید؟
برای فروش بیشتر نیاز به تبلیغ هدفمند هست . حالا اگر تبلیغ بزنید اما هدفمند نباشه و شاخص های تبلیغ رو ندونید احتمال نتیجه گرفتن شما بسیار پایین میاد و صرفا یک آزمون و خطا میشه.بعنوان مثال فقط برای نوشتن یک متن تبلیغاتی برای پیامک ،26 اصل رو باید رعایت کنید. اگر این اصول رعایت نشه ، به همون اندازه تاثیر پیامکها پایین تر میاد.همین طور در تبلیغات شبکه های اجتماعی یا پیام صوتی و …. اصول خودش رو داره که باید رعایت بشه تا تبلیغات شما اثرگذار بشه
برای دریافت مشاوره رایگان ، فرم مقابل را پر کنید
کانتینو – تمام چیزی که برای رساندن صدای خود به مشتریان هدف می خواهید